Reklamace vadného výrobku v záruční době
Kontaktujte servisního technika (+420778046876 / servis@lebeda.cz ) a popište problém. Servisní technik vám poskytne úplné a odborné informace a sdělí vám jak nejlépe postupovat pro zahájení reklamačního řízení.
Nejrychleji vyřídíte reklamaci při reklamování zboží přímo v autorizovaném servisu. Jejich seznam naleznete na našich stránkách, v návodu k použití výrobku, který je přiložen u zboží, v záručním listě, byl-li ke zboží vydán, případně na oficiálním webu výrobce.
V případě velkých strojů nabízejí některé servisy výjezd svého technika přímo k vám, u malých spotřebičů je nutné doručit zboží do servisu osobně nebo poštou. Pokud značka reklamovaného zboží nemá vlastní autorizovaný servis, uplatněte reklamaci přímo u nás.
Máte několik možností.
- Zasláním reklamačního protokolu si můžete vyžádat dopravu do servisu na naše náklady - ke stažení zde.
- Přineste zboží osobně do naší prodejny v Milevsku.
- Zašlete zboží poštou na adresu servisu: LEBEDA Tools s.r.o., Milevsko 399 01, Blanická 1553
Výrobek do reklamace předejte kompletní, včetně všech součástí a čistý v souladu s hygienickými předpisy nebo obecnými hygienickými zásadami. Musí obsahovat všechny části a příslušenství, které jsou nutné k ověření reklamované vady. Pro rychlejší vyřízení reklamace doporučujeme přiložit doklad o koupi (fakturu), záruční list a vyplněný reklamační list. Nezapomeňte na vaše kontaktní údaje a adresu pro zpětné zaslání. Na dárky, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele. Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy podle platné legislativy ČR.
Lhůta pro vyřízení reklamace
- V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena ve 30denní lhůtě.
- V případě, že nejste spotřebitel ale firma, snažíme se vyřídit reklamaci v co nejkratší době.
Náklady spojené s dopravou zboží do servisu a zpět ze servisu vám budou uhrazeny při splnění těchto podmínek:
- s naším reklamačním oddělením bude předem dohodnuto, že nevyužijete naší nabídku na bezplatnou dopravu a zboží dopravíte do nejbližšího autorizovaného servisu na vlastní náklady,
- reklamace bude oprávněná (nebude se jednat např. o závadu způsobenou chybnou obsluhou, mechanickým poškozením apod.),
- zašlete žádost o proplacení nezbytných nákladů spojených s dopravou reklamovaného zboží,
- doložíte výši nákladů (sken účtenky za poštovné, přepravní list apod.).
- proplatit lze pouze náklady v přiměřené výši vzhledem k povaze zboží. Např. náklady na poštovné, nikoliv za taxi službu nebo kurýra.
AUTORIZOVANÝ SERVIS nářadí a zahradní techniky
Opravujeme zahradní techniku HUSQVARNA, VEGA, MTD, STIGA, RIWALL, CUB CADET, WEIBANG... a nářadí NAREX, BOSCH, MAKITA, METABO, DEWALT, NAREX, SKIL, XTline, HERON, EXTOL...
Adresa servisu pro e-shop ToolMax.cz:
LEBEDA Tools s.r.o., Blanická 1553, 399 01 Milevsko
tel.: +420383809093, e-mail: servis@lebeda.cz